İletişim / Reklam 110

Reklam ve Sponsorluk için: reklam@temizbilgisayar.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Reklam ve sponsorluk dışında sorulan sorulara maalesef cevap verilememektedir.
Sorularınız için lütfen ilgili konu altında bulunan yorum bölümlerini kullanınız.

Mevcut Reklam Ağına katılmak isterseniz buraya tıklayın

İlginize teşekkür ederiz…

110 thoughts on “İletişim / Reklam

  1. oktay Oca 9,2016 11:12

    son paylaşılan clash of clans hilesinin aktivasyonu ne kadar surer uzun zamandır beklıyorum

  2. baran Oca 2,2016 21:18

    Selam abi ben nikimin gmail ini unutum şifreai var ama gmail unutum nasıl bulucam bi bilgi ala bilir miyim

  3. adam Ara 9,2015 15:39

    Abi şu online hile sayfasındaki yorumlar bölümünü tekrar aktif etseniz???

  4. call of duty Kas 10,2015 13:38

    Ben aktivasyonu başlatıyorum.fakat aktivasyonum veritabanına kaydedilmiyor.
    lutfen yardım edin.
    BU SİTEYE GÜVENİYORUM. 😀

  5. Tunahan Kas 10,2015 06:46

    Merhaba Ben Coc Oynuyorum sizin bi hileniz var max 1000 heralde ondan #kullanıcı kodumu yazıyorum ama sizle iletişimde bulunmak istiyorum size kullanıcı kodumu verseniz siz yapsanız olazmı bilglerimle birlikte

    • Osman Kas 11,2015 19:27

      Kişisel bilgilerinizi, şifrelerinizi kimseyle paylaşmayın! Sonra mevcut köyünüzden de olursunuz.

  6. Cemcem123234 Kas 6,2015 02:12

    merhaba iyi günler öncelikle sayfanıza yeni gelmiş bulunuyorum ve gem hilesini kullanmak istiyorm ios üzerinden ?

    • Osman Kas 7,2015 21:49

      Hile sadece Android cihazlarda çalışıyor. IOS uyumlu bir alt yapımız bulunmamaktadır.
      Kısa bir süre sonra optimizasyonu bitecek olan bot yazılımını bilgisayar üzerinden kullanabilirsin.

  7. Osman Kas 3,2015 21:01

    Arkadaşlar;
    Maalesef ana sunucumuzda, yüksek kapasiteyi kaldıramadığı için bir kaç gün kapalı kaldı.

    Bugün zor da olsa yeni bir sunucuya geçiş yaptık. Sitemizdeki tüm bölümler tekrar aktif hale getirilmiştir.

    Bu arada sunucuyla uğraşmaktan maalesef COCBOT’a zaman ayıramadık.
    En kısa sürede gerekli güncellemeleri yapılıp, kullanımınıza sunulacaktır.

    Anlayışınız için şimdiden teşekkürler…

  8. yusuf Eki 30,2015 07:13

    Kaynak bir kere gelsin, fakat kaynak sınırı daha yüksek olsun olmuyor böyle 😀

  9. yusuf Eki 26,2015 01:10

    sayın admin free yapcagınıza paralı yapın ugraştırmayın bizide gösterilen ilgi alakayı biz müşteri olarak gösteririz size . uygun fiyatlara verseniz bu kadar server yogunlugunuzda olmaz .

    • Osman Eki 28,2015 16:59

      Aslına bakarsan, Çinliler tam olarak bu dediğin şekilde yapıyorlar.

      Biz de bu iş biraz zor. Biri diyecek taş gelmedi. Öbürü diyecek taşlar eksik geldi. Para ödeyen karşılığını bekleyecek.
      Kim doğru/yalan söyler bilemezsin. Sen sistemde taşların sorunsuz aktarıldığını görsen bile karşıdaki gelmedi der, bir daha ister.
      Aynı köye ikinci defa taş yüklemesi yaparsan da köy riske girer.

      Zor işler…

  10. ilker Eki 24,2015 16:11

    BOOT NE ZAMAN YAYINLANACAK SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUZ.. :))

    • Osman Eki 28,2015 17:18

      Az kaldı, testleri bitmek üzere… Bu da ana ekrandan bir görünüm.
      CocBot

      • ilker Eki 29,2015 08:19

        boot ile sadece otomatik kurulum ve yükseltmelermi yapılacak bluestacks ile bilgisayar üzerinden yeşil taş hilesini yapabilecekmiyiz?

  11. clash hile Eki 24,2015 12:56

    Su dll yöntemi neden kaldırıldı onda oluyordu simdi olmuyor?

    • Osman Eki 28,2015 17:11

      dll yöntemi oyundaki bir açığı kullanıyordu ve o açık artık kapatıldığı için kullanamıyoruz.
      Şuan ki yöntemle de Atı alan Üsküdar’ı geçiyor.

  12. boom beach Eki 20,2015 12:36

    Bedava sunucu alabileceğin siteler.
    alwaysonpc.com
    Depolama (HDD): 2GB
    İşletim Sistemi: debian herhalde
    Süre: süresiz bedava
    Not: java kurmanız gerekli makinanıza kayıt anında java bir program indirtiyor onunla bağlantı yaptırıyor fakat 20snde aktif vpsniz. 

    host1free.com/free-vps/
    RAM:128MB 
    Depolama (HDD):10GB 
    Bandwidth: limitsiz
    Süre: süresiz bedava
    Şartlar: facebbok sayfasını beğenmelisiniz.
    Umarim yardimci olmusumdur

    • Osman Eki 24,2015 10:25

      İlgin için teşekkür ederim.
      Bizim ihtiyacımız olan vps değil; çift çekirdek, 6gb ram, 1 Gbps, sınırsız trafik ve up/down izinli vds hizmetidir.
      Bunu ücretsiz kimse vermez, verende karşılığını ister 🙂

  13. ilker Eki 18,2015 15:49

    Osman abi ne zaman bitecek altyapı çalışmaları bitince tekrar denicem belki gelir elmaslar?

    • Osman Eki 18,2015 15:55

      Ana sayfaya yeni bir makale eklendi. Bot anlatımı da bir kaç güne hazır olur.

  14. kamran Eki 18,2015 14:05

    kardesler nasil yapim ben bunu bilemedim amma cok ihtiyacim var yardimci olun lutfen

  15. ilker Eki 17,2015 15:27

    Osman abi cok merak ediyorum.bu kaynak toplayicısnı nasil yaptın? Yapmak zor mu.
    Yapmak icin hangi programlara ihtiyac var?

  16. yok Eki 16,2015 15:32

    Abi ucretsiz sunucular da var neden ucretli sunucular alıyorsun?

  17. minecraft Eki 15,2015 09:09

    Abi windows xp ile uyumlu olacak mı bu bot?(lütfen uyumlu olsun)

    • Osman Eki 17,2015 15:09

      Maalesef sadece win7 ve üzerinde çalışıyor.
      Sanal bir win7 kurarak sorununu çözebilirsin. bknz. Virtualbox
      Detaylara daha sonra değineceğim.

  18. emir Eki 15,2015 08:10

    Bot un mobil aygıtta ooması daha mantıklı.çünkü mobilde coc bot yok.ve bu online hilede hicbir ise yaramiyor 3 aydir 36-48 saat araliklarla deniyorum hic bisey gelmiyor
    bence androide çıkması cokk daha mantıklı.

    • Osman Eki 17,2015 15:13

      Çoğunluk oyunu telefonda oynuyor. Kimse telefonunu kullanmadan saatlerce açık bırakamaz. O yüzden tabii ki mantıksız.
      Hileyi de çalıştıramayan kadar da çalıştıran var.

  19. emir Eki 14,2015 11:55

    Osman abi coc bot ne zaman çıkarcaksın heycandan patlıcam:D

    • Osman Eki 18,2015 13:45

      Bot zaten hazır. Şuan anlatımları üzerinde çalışıyoruz.
      Direkt koysak, bu sefer “nasıl çalışıyor?” diye soracaksınız 🙂

  20. yusuf Eki 13,2015 10:01

    Abi yapacagınız bot root isteyecekmi.ve ne zaman hazır olacak.

    • Osman Eki 14,2015 18:57

      Botun mobil aygıt üzerinde olması mantıksız olur. O yüzden Bot sadece bilgisayar üzerinde çalışacak.

  21. ceyhun Eki 12,2015 20:03

    abi 1 ay önce hileyi kız arkadaşımın tabletinde yapmıştım ve 3 gün sonra sadece taşlar gelmişti. Olsun o esas kazım olan taşlardı zaten.
    Benim telefonum arızalıydı servisten gelir gelmez kendi telefonumda denedim taş flan gelmedi. bloklanmamak için tekrar hileyi başlatmadım ve 24 saatin dolmasını bekledim derken 30 küsür saat sonunda oyua girdiğimde taşların istediğimden azda olsa hesabıma yüklendiğini gördüm.
    sadece size bir teşekkür etmek istedim umarız yayınlayacağınız botta hepimize çok faydalı olur.
    Kolaylıklar diliyorum…..

  22. omer has Eki 12,2015 19:41

    Abi bnm taşlar gelmedi acaba bloklandımmı bakabilirmisin bloklandıysamda ne kadar süre beklemelym

    • Osman Eki 12,2015 19:53

      Arkadaşlar; Arka arkaya 2 kere aktivasyon yapan 72 saat bloklanır. Herkesin blok durumuna bakacak durumda değiliz.
      Bu bölüme yazılan gereksiz mesajlar artık yayınlanmadan silinecektir.
      Şuan bot ile uğraşıyoruz, lütfen enerjimizi boşa harcamayın.

  23. oyukxmxk Eki 12,2015 10:11

    Osman abi coc un rootsuz bot unu androide çıkarırmısınız.

  24. clash of clans Eki 11,2015 08:18

    Altyapı çalışmaları ne zaman başlıyacak ve ne zaman bitecek.

    • Osman Eki 11,2015 10:42

      Alt yapı çalışmaları yeni başladı.
      Şuan mevcut hile aktif olarak çalışıyor fakat son güncelleme ile birlikte işler biraz zorlaştı.
      Alt yapıyı bu sebepten dolayı değiştirmemiz gerekiyor.

      Bu arada tekrar etmek istiyorum; IOS işletim sistemi için herhangi bir uygulamamız yoktur ve olmayacaktır.
      Çünkü root edilmemiş bir IOS, IPA dosyalarını sadece APP Store üzerinden yüklemeye izin veriyor.
      Bir de uygulamaların Beta Testlerini yapan kullanıcılara izin veriliyor ki, bunun içinde testi yapacak kullanıcının UDID numarasına ihtiyaç duyuluyor.

      BlueStack ile sadece bot uygulaması çalışmaktadır. Bununla ilgilide çalışmalarımız başlamıştır.

  25. coc Eki 11,2015 08:08

    Osman abi aktivasyon yerine elmas,altın,iksirimizi apk içine yazsak ve hileyi çalıştırsai daha mantıklı değilmi?

    • Osman Eki 11,2015 10:31

      Oyun, bulut sunucu (Cloud Server) üzerinde çalışıyor. Artık Apk üzerinden direkt sunucuya ulaşmanın imkanı yok.

  26. Melih Eki 7,2015 09:48

    Ben bluestacks ile her gün deneme yapıyorum. ama hiç bir şey değişmedi. iletişim bölümüne de yazı yazdım ama bilgi verilmedi. lütfen yardım edin. İphone kullandığım için bluestacks ile işlem yapıyorum

    • Osman Eki 10,2015 15:42

      Bluestacks ile çalışmadığını defalarca yazdım. Hala aynı sorular…

  27. clash of klans Eki 7,2015 07:14

    clash of clans hilesiyle ilgili aynı yorumlar sürekli tarih değiştirilerek yayınlanıyor. milleti kandırmayın. aşağıdaki yorumu ben 1 ay öncede aynı şekilde gördüm. amacınız nedir.

    emir yazdı:
    sunucu aşırı yoğundu ancak gece yarısı yeşil taşlarıma kavuşabildim 😀

    Tarih 15 dak. önce

    • Osman Eki 10,2015 15:43

      WordPress alt yapısına geçtiğimiz için artık oradaki yorumlar bölümü kullanılmıyor. Eski yorumlar yayınlanmaya devam ediyor. Zaten alt yapı çalışmaları bitirildiğinde o yorumlarda kalkmış olacaktır.

  28. Melih Eki 3,2015 18:35

    Bluestacs ile çalışmıyor demişsiniz eski tarihli yorumlarda. ben bluestack kullanıyorum. tüm işlemleri de hallettim. Sizin söylediğiniz gibi herşey sırası ile oldu. Artık bluestacks ile işlemleri yapabiliyor muyuz? rica etsem bakabilir misiniz ? ip havuzunuzda bana ait ip var mı ?

    • Osman Eki 10,2015 15:56

      Bluestacks ile çalışmıyor. Veritabanında bloke edilmemişsin.
      Hattın, Vodafone.

  29. cenk Eyl 18,2015 15:42

    Osman abi ben bunu ilk köyüme biraz uğraştıktan sonra yapabildim ama diğer köyüme bitürlü yapamadım yrdm pls ???

  30. Oğuzhan Eyl 10,2015 19:38

    Kardes ben üst üste 5 defa yaptimd a olsun die # koymalimiyim adımın başına bide ne zaman gelicek
    Üst üste atmam bişey deistirirmi süre sıkıntısı olurmu

    • Osman Eyl 12,2015 19:23

      Yok arkadaş, üst üste 10 kere yaparsan daha iyi çalışır!
      Sırf ip havuzunu şişiriyorsunuz.

  31. can Ağu 18,2015 12:38

    Öncelikle merhaba bunun altında büyük bir uğraş var sanırım bir sorum olucak ben ilk basta kaynakları gonderırken köy adıyla gonerdım sonrada kullanıcı adı ıle gonderdım bır sorun olurmu ama hneuz gelmedı bı bakarmısınız acaba bır hata yapmısmıyım tesekkurler kolay gelsın

  32. mine sultan Ağu 9,2015 17:44

    merhaba ben apk yi indirdim.guıde den aktivasyonuda yaptım istediğim sadece 1.500.000 altın aynı sekılde iksir ve 99.999 yesil tas ama olmuyor ne olur bana yardım edin yalvarırım ya hersey tamam kullanıcı adı oyunda vrilen filan ama ay basında da denedim yine hersey sorunsuz fakat gelmiyor bi türlü.kullandıgım cıhaz samsung s3 mini yorumlara baktım s3 minide sorunsuz calısmıs.lütfen bana donus yapın sevgiler..

    • Osman Ağu 16,2015 11:48

      Veritabanında 3 defa üst üste aktivasyon yaptığın görünüyor. 72 saat sonra tekrar deneyebilirsin.

  33. Barış Ağu 1,2015 18:51

    Aktive etmeye çalışıyorum çalışma var diyor ne zaman biter acaba

    • Osman Ağu 1,2015 20:10

      Yeni sunucu açtık. Yazılımı güncelledik. Kapatılana kadar sömürün arkadaşlar 🙂

  34. umurby Tem 29,2015 15:43

    sunucu bağlantısı sağlandı. aktivasyon işlemini başlatabilirsiniz bendi şimdi baslat diom kazı yapan baretli bişi cıkıo yardım edinnn

    • Osman Ağu 1,2015 20:13

      İş güvenliği çok önemli. Bakım çalışması bitti, arkadaş baretini çıkardı 🙂

  35. Mert Tem 26,2015 13:47

    Clash Of Clans için aktivasyon yaparken karşıma ulaşmaya çalıştığınız web sunucusu Ulusal mahkeme kararıyla engellenmiştir diyor ve bu yüzden aktivasyon yapamıyorum.yardım edermisiniz nasıl yapacagım ?

    • Osman Ağu 1,2015 20:16

      Aktivasyon sunucumuz mahkeme kararı ile kapatıldı. Yeni bir sunucu açtık, kapatılana kadar devam…

  36. YASİN Tem 25,2015 23:25

    MAHKEME KARARIYLA ENGELENMİŞTİR DİYOR

  37. baki yörükoğlu Tem 25,2015 08:45

    ben clash of clans hilelerini yapamadım nasıl yapılacak yardımcı olurmusunuz kafayı yemek üzerindeyim.

    • Osman Ağu 1,2015 20:17

      bir oyun için kafayı yeme, ileride bol bol yiyeceğin zamanların olacak 😀

  38. Salih Tem 16,2015 08:07

    Ben ilk baslarda kullanici adimi yanlis yazdim bir kac kere sonra yine denedim baya kullnci adimi yanlis yazmusim block suresi nedir acaba kac kere denedigimi bilmiyorm

  39. furkan Tem 15,2015 22:52

    kardeşim verdiginiz apk dosyası açılmadı telefonda apk dosyası neyi saglıyordu ?

  40. -Rausch. Haz 30,2015 22:31

    BlueStacks Üzerinden Bu Hileyi Nasıl Yaparım Bana Sıralayabilirmisniz? Bu soruyu birçok kişide sormak istiyorudr ?

  41. Adil Haz 29,2015 13:43

    Ben i padla oynayorum her sorulari yapiyorum soda diyor ki akp indir onu yapa bilmiyorum onun vidyosunu paylasirmisiniz

  42. Serkan Haz 27,2015 20:49

    Admin birşey sorucam C.O.C Hilesinde
    Herşeyi yaptım Guide felan Eksiksiz…

    “Activation has started!”

    “Please wait 3 hours fpr server activation”

    Diyo beklemem mi gerek yoksa Kapatip acımmı Cihazı

    • Osman Haz 27,2015 21:43

      Oradaki 3 saatlik zaman dilimini en geniş haliyle ayarlamıştık ama şuan ki trafiği karşılayacak server bulamadık. O sebeple zaman dilimi belirsiz.
      Bayramdan sonra trafiği hızlandırıcı bazı alt yapı çalışmalarımız olacaktır.

  43. hakan Haz 27,2015 16:45

    Bu sabah oyunu açtım bi baktım kaynaklarım yüksek bu nasıl iştir yaw kaynaklar 2 gün sonra anca geldi 😀

  44. Furkan Haz 24,2015 14:18

    Ben yaptim aktivasyonu guideyi ama olmusmu bi bakarmisiniz tas hilesi

  45. Batuhan Haz 23,2015 13:21

    telofana apk yı indirdim sonra start dedısımdı onume ınvatıon has started dedı ne yapayım kapatayımmı

  46. Boraaa Haz 19,2015 00:02

    # bunu başa koymak zorunlumu

  47. Özgur Haz 14,2015 21:38

    S.a kardesim kolay gelsin iyi calismalar ben yapiyotum clash of clan hilesi aktivasyonuda yapiyorum ama gelmiyor bir goz atabilitmisiniz lutfen #Vxxxx

  48. Enes Çetin Haz 6,2015 21:28

    selamın aleyküm size bir sorum olacaktı coc hilesi için yorumları okuduğumda bazı arkadaşlar .dll dosyasından bahsetmiş ben .dll dosyasını nereden indireceğimi bulamadım lütfen yardımcı olur musunuz iyi çalışmalar

    • Osman Haz 13,2015 18:39

      dll sistemi artık çalışmıyor o yüzden kaldırıldı. Şu sıralar yeni sistem üzerinde çalışıyoruz.

  49. balyoz May 18,2015 11:14

    Bluestacs ile oynuyorum . Bir çok kişi de öyle oynuyor. Blue stacs ile oynayan için düzenlenmiş bir hile var mı? Yoksa ekleyebilir misiniz sitenize. Ayrıca büyük başarı. Tebrikler….

    • Osman May 18,2015 19:35

      bluestack emülator programı olduğu için herhangi bir hile programı ve xmods çalışmamaktadır.

  50. fatıh May 10,2015 15:28

    kardesım lınkı ındırdım ama obb dasyasına atamıyorum
    tasıma basarısız olmustur dıyor
    yardımcı olabılırmısın

    • Osman May 11,2015 15:34

      Cihazında sıkıntı olabilir. İstersen dosya yöneticisi bir programla da deneyebilirsin.

  51. mutsuz May 9,2015 17:47

    arkadaşlar iphone için nasıl yapıorz obb dosyası falan yok

  52. Mehfir Nis 19,2015 16:01

    coc da sıkıntı var inmiyor,

    Bu sayfa görüntülenemiyor

    •web adresinin doğru olduğundan emin olun.
    •Arama motorunuzu kullanarak sayfayı arayın.
    •Birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.

  53. halil Nis 16,2015 17:23

    benm bılgısayarda BlueStack var onun ıle yapabılırmıyım kurdum CLansofclnasıda

  54. adil Nis 10,2015 16:51

    iii gunler bu islemi iphone 5s de nasil yapiliyor yardimci olurmusunuz lutfen

    • Osman Nis 11,2015 17:38

      IOS da şuan için sıkıntı var. Sadece Android işletim sistemlerinin belirli sürümlerinde çalışıyor.

  55. batu Nis 5,2015 20:03

    arkdaslr orda otomatık ınmıyorsa tıkla var onu tıklayın ınıcek ama surum eskı sanırım clash of clans v7.1.1 ıcın calısmıyor sanırım guncellenme nezaman olcak

  56. SooN43 Mar 29,2015 14:21

    yaa nolur yardım edinn clash yeşil taş hilesini yapamadımm nolur yardımcı olunn

  57. talha Şub 28,2015 10:51

    obb dosyasını bulamadım clashda yardımcı olabilirmisiniz

  58. hüseyin Şub 22,2015 11:43

    clash on clans hilesi indirmeye çalışıyorum dünden beri şu uyarıyı alıyorum Sunucu aşırı yoğun. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!!!

    indirenler oluyor ama ben yapamıyorum yardım lütfenn

  59. erkan Şub 21,2015 23:27

    ben erd of clans için verdiğiniz hile programına giriyorum fakat hep sunucu meşgul diyor neden acaba bazıları tek seferde yapıyor.?

  60. chronicle Şub 15,2015 08:32

    merhaba dll dosyasını indir e basıyorum fakat bi türlü inmiyor lütfen yardımcı olunn !!!!

  61. furkan33 Şub 5,2015 14:48

    nasıl kayıt olucaz acaba sitenize ?

  62. pardon Şub 5,2015 14:48

    Coc hilesinin dll si indirilmiyor uzak bağlantı koruması diyor yardımcı olursanız sevinirim

  63. yunus Şub 2,2015 12:36

    Abi kayıt nasıl olcam bu siteye hile inderemiyorum saygılarımla

  64. Burak ardıc Oca 30,2015 19:34

    clash of clansda dll dosyasını indire tıkladığımda açılan sayfadada indire tıklıyorum ancak uzak koruma bağlantısı die sayfa açılıyor orda buraya tıklayın yazıyor devam etmek için basıyorum ancak sürücü indir.com die site açılıyor dll dosyasını nasıl indirebilirim yardım ederseniz sevinirim

  65. göksel Oca 28,2015 08:16

    hocam clash of clans da oluşturulan dll inmiyor üye siteler bahsediyor

  66. kayıt Oca 5,2015 15:19

    sitenize kayı yapamadığım için clash of clans hilesini indiremiyorum
    yardımcı olursanız sevinirim

  67. goksel27 Oca 2,2015 11:54

    teşekkürler hileler için

Yorumlara kapalıdır