Clash Of Clans Hileleri (Taş – İksir – Altın) 972

clash-of-clans-tas-hilesi

Clash Of Clans severler… Oyunda çok daha hızlı ilerlemek ister misiniz? Bu oyun için çok özel bir hile bu aralar herkes tarafından konuşuluyor. Arayıp bulamadığınız, bulduklarınızın da  çalışmadığını düşünerek, sizler için online hile sayfası bulduk. Clash Of Clans Gems, iksir, taş hilesi sayesinde artık kolayca oyun içinde yüksek seviyelere ulaşabileceksiniz. Clash Of Clans Gem hilesi nasıl kullanılır, nereden indirilir, var mıdır neye yarar sorularının cevabını online kaynak üreticisini kullanarak bulabileceksiniz.

yeşil taş hilesi

Hile işlemini başarılı bir şekilde tamamlarsanız, resimde görüldüğü gibi 99.999 yeşil taş veya altın, iksir kazanabileceksiniz.

Online hile sisteminde yapılan son güncellemede, en yüksek kaynak sayısı maksimum 10.000 olarak sınırlanmıştır.

Takıldığınız konularda Kaynak Üretici sayfasında yorum yazabilirsiniz.

Hile Nasıl Çalışır? İlgili sayfada açıklama yapılmış ama kısaca bahsetmek gerekirse; İstediğiniz kaynak miktarı ile birlikte Kullanıcı adınıza özel bir .apk dosyası oluşturuluyor. Bu dosyayı cihazınıza yüklüyorsunuz ve diğer adımları takip ederek hileyi aktif hale getiriyorsunuz. Bilgisayar oyunları için yapılan yöntemle aynısıdır. Detaylı bilgiye apk dosyasını indirirken ulaşabilirsiniz.

Ek Bilgi: Buradaki uygulamalar tamamen ücretsizdir. Sizden para, kredi kartı bilgisi isteyen uygulamalara, reklamlara kesinlikle inanmayın ve ödeme yapmayınız!

Şuan Beta versiyon 5.3 test edilmektedir.

Clash Of Clans şuan ki sürümü: 8.551.24 – Aralık 2016

Hileye Giriş:

[the_ad id=”507″]

Meraklısına Clash Of Clans Bot hazır.

Yorumlar bölümü tekrar aktif edilmiştir. Lütfen önceki soruları incelemeden yeni soru sormayınız.
Aynı tipteki sorular, sistem tarafından otomatik olarak silinmektedir.

972 thoughts on “Clash Of Clans Hileleri (Taş – İksir – Altın)

1 5 6 7
  1. Yanıtla Cuneyt Kas 6,2017 01:31

    Aktıvasyon basarılı dıo yesıl tas gelırmı osman bey

  2. Yanıtla Nurlan Eki 31,2017 10:38

    son güncelleme ne zaman akiv edilicek

  3. Yanıtla Nurlan Eki 31,2017 06:50

    Osman abi taşlar ne zaman gelecek

  4. Yanıtla Nurlan Eki 29,2017 22:27

    Osman abi beni telefonu sürüm 4.4.2 hile işelermi

  5. Yanıtla Kubilay Eki 21,2017 17:48

    Sa abi tekrardan.ben hileyi 3defadir yapıyorum başarılı demesine rağmen daha bişey gelmedi.48saat aralıkla yapmama rağmen hemde.ipuclari verir misin.atladigim bişey varmmı acaba.cunku 3saat içinde gelir yazıyı aktivasyon sonunda.Kubilay

  6. Yanıtla Kubilay Eki 15,2017 00:26

    s.a abi tekrardan.
    Teşekkürler düzelttiği için,çalıştı :xD
    Aktivasyonu başarılı yaptım şimdi gelmesini bekliyorum.
    Çalışmalarınız için tesekkurler.

  7. Yanıtla Kubilay Eyl 28,2017 00:35

    s.a abi ben hileyi yapma aşamasındayim.html dosyasını indiriyorum .sonra açıyorum.aktivasyonu başlat yazıyı.ona bastıktan sonra birtakım işlemler yapılıyor daha sonra esleştirmeyi başlat diyor.ona bastıktan sonra beni bir sayfaya atıyor orada takılı kalıyor.sebebi nedir acaba yazarsan sevinirim.

  8. Yanıtla Umut Ağu 27,2017 14:54

    Meraba abi ben de aktivasyon başlatmak için hemen başla yazısı geliyo basınca yeniden indirme sayfasına gidiyo bi çare bulur musun?

  9. Yanıtla tolga Ağu 22,2017 14:40

    Merhaba Kolay Gelsin. Bot Da Sorun Yok Ama Taş hilesini bi türlü yapamadım vidyolu anlatım weya daha net acıklama yaparmısınız. tşk kolay gelsin

  10. Yanıtla Semih Ağu 21,2017 13:48

    Osman abi guide dosyasını indirdim şimdi başlat dedim chrome a giriyor bi dosya indiriyor normalde start butonu gelmesi lazım indirdiği dosya da açılmıyor ne yapmam lazım

  11. Yanıtla Adsi Ağu 12,2017 11:12

    Selam ben hile indiremiyorum bu sitede kod girip iksir altin sayina girdim ama olmuyo.nasil yapanilirim banaaktivasyon gelmedi lutfen yardim edin

  12. Yanıtla Mustafa Tem 29,2017 19:20

    S.a Osman Bey Ben Apk İndir Diyorum İndiriyorum Sonra uygulamada linke tikliyorum dosya indiriyor sayfa gelmiyor.Kaç kere denesemde olmadi.

  13. Yanıtla eyup Tem 28,2017 11:36

    Hocam Ben Aktivasyon İşlemini Başlattım Ve Sonrasın Bana Bir dosya İndir dedi indirdim dosyayı acınca iceride start falac işte orda eşleştirmeyi başlat dedi tıkladım ama sayfa bulunamadı diyor neden ???

  14. Yanıtla Mustafa Haz 18,2017 02:58

    Guide programından girdim aktivasyon başlat dedim bir tlx dosyası indirdi sonra cihazı kapatıp açmamı gerekiyor yoksa eksik bişeymi yaptım aktivasyon başarılı felan bir yazı gelmedi yardımcı olursanız çok iyi olur

  15. Yanıtla karabiber May 19,2017 19:09

    Bence en iyi clash of clans hilesi…

  16. Yanıtla Furkan May 11,2017 01:16

    Nasıl indiricem facebook dan beğendim clash of clans bot yazıyor napim

  17. Yanıtla Aliş Nis 17,2017 17:49

    Drapbox açılmıyor arkadaş napmaliyim

  18. Yanıtla Mert Nis 12,2017 22:40

    Hocam hile aktif mi ?

  19. Yanıtla Dj hayalet 2 Nis 10,2017 02:27

    Apk indir diyo ama drobpox kaldırıldı diyor napmam lazim

  20. Yanıtla Emirhan Nis 8,2017 14:26

    Kolay gelsin,apk dosyasını indireceğim zaman dosya yok diyor ne zaman güncellenecektir.

  21. Yanıtla Darbe flexx Mar 28,2017 19:11

    Nerden indircez aktivasyonj

  22. Yanıtla Mahsun Mar 27,2017 06:02

    Bu gerçek server dada calisir mi yoksa sadece boot icin mi

  23. Yanıtla Kemal Mar 25,2017 14:47

    Memudan yaptım başaralı oldu 1 haftadır ne gelen var ne giden var kalmışım öksüz 😀

  24. Yanıtla engin Mar 23,2017 22:34

    Dropbox dan dosyayi nasil indirecegiz yardim

  25. Yanıtla YASİN Mar 21,2017 11:22

    merhaba ,

    kardeşim link indirme

    Restricted Content
    This file is no longer available. For additional information contact Dropbox Support.

    çıkıyor ne yapmam lazım

    • Yanıtla Osman Mar 25,2017 15:26

      Dropbox özelliğini devre dışı bırakıyoruz. Bu sorun üzerindeki çalışmalarımız devam ediyor.

  26. Yanıtla Serkan Mar 15,2017 15:09

    eski köyüme tekrar taş hilesi ypmak istedim ama başarılı olmuyor neden?

  27. Yanıtla Clash Mar 14,2017 12:53

    Apk indir dediğimizde dosya yok ne zaman eklenecek

  28. Yanıtla deniz Mar 10,2017 15:34

    3 kere denedim aktivasyon başarısız oldu 4 denememde aktivasyon başarılı dedi ve sabah hesabıma 4387 tane yeşil taş geldi.
    Supersinizzzzzzzzzzz 🙂

  29. Yanıtla Ece Mar 9,2017 17:20

    Dropbox hatası diyo başka türlü apk indirmezyimim lütfen yardimci olun

  30. Yanıtla Enver Mar 6,2017 19:43

    Diyosunuz ki yukarda sosyal medya duymesi var ben bakdim amma bulamadim

    • Yanıtla Osman Mar 6,2017 22:50

      Adblock tarzı bir reklam engelleme yazılımı kullanıyorsanız, sosyal medya düğmeleri görünmeyecektir.

  31. Yanıtla GameKing Mar 6,2017 18:19

    abi acilmiyo nasil aciliyo

  32. Yanıtla Ali Mar 4,2017 22:04

    Osman bey 48 saati bekleyin dio.

  33. Yanıtla Fatih datlar Şub 17,2017 22:54

    Osman abi ben uygulamiyi açtım iyi haber güncel leme bişey diyo napcam teşekkür ederim

  34. Yanıtla anıl Şub 17,2017 13:44

    bu uygulama İos da geçerlimi Osman bey ?

  35. Yanıtla Süleyman Şub 16,2017 21:21

    Apk nasıl yapılır nolur yardım edin

  36. Yanıtla Sedat Şub 16,2017 17:36

    Aktivasyon başarılı oldu kesin gelirmi taşlar

  37. Yanıtla Celal Şub 13,2017 19:39

    Selamünaleyküm Osman bey benimki her şey okey tahmini kaç saat e gelir

  38. Yanıtla Zeynep Şub 13,2017 19:35

    Dosya başarılı diyor şimdi ne yapmam gerek bekleyecek miyim

  39. Yanıtla salih Şub 8,2017 17:51

    bende denedim ilk olmadi 2 cisi oldu ama 48 saat beklemedim taslar gelirmi cbp verizen sevinirim

  40. Yanıtla Sevgi Şub 8,2017 02:25

    Abi apk yi nerden ındırıcez

  41. Yanıtla Pisiko Şub 7,2017 15:16

    Her şeyi yaptım aktivasyon oldu ne zaman gelir

  42. Yanıtla Doğan Şub 6,2017 20:39

    Osman bey hile şu anda aktifmi acaba aktivasyon başarılı dünden beri bekliyorum

  43. Yanıtla Mehmet Selçuk Şub 6,2017 12:55

    Sa abi ben yaptım 3 saat sonra tekrar girin dedi sonra 48 saat sonra etkin olacak dedi inş olur

  44. Yanıtla Savas Şub 5,2017 15:15

    Aktivasyon oldu işlem bitti ama tas gelmedi gelir mi acaba ?

  45. Yanıtla yunisss Şub 4,2017 22:11

    Hersey tmm bi sıkıntı yok aktivasyon başarılı diyor ondan sonra telefeonu acip kapatmam gerekiyor mu?

  46. Yanıtla mervan Şub 2,2017 16:21

    Abi ben hileyi deniyorum dosya indirmem istenio indirdiğimde ise dropox dosyası çıkıyor dropox u indirdim gene indirmemi istiyo ne yapmalıyım ?

  47. Yanıtla Haluk Oca 26,2017 19:17

    Ben bu hileyi çok sevdim

  48. Yanıtla Hakan Oca 26,2017 13:26

    Merhabalar iyi calismalar Aktivasyon başarısız diyor sebebi nedir

  49. Yanıtla Ebubekir Oca 19,2017 04:35

    Bu 3. Deneyişim ama bluestackten deniyorum boşuna mu deniyorum ?
    Her denemede tekrar tekrar dosyayı indirmemiz gerekiyor mu ve ya her seferinde kayıt olarak dosyayı indirerek denemekte bi sakınca var mı blue stackte bazen apk yı açmıyorda.

    • Yanıtla Osman Oca 29,2017 16:10

      Sadece cep telefonu üzerinden yapabilirsin. Bluestacks ile olmaz.
      Sürekli apk indirmenize gerek yok.

  50. Yanıtla Atakan Oca 18,2017 18:22

    Yeni türk oyunu osmanlı savaşları hilesi yapabilirmisiniz?

  51. Yanıtla Yusuf Oca 14,2017 21:42

    Bende 2 ci denememde başarılı oldu olmasına da bu işlemi taşlar geldikden sonra 2 ci kezde yapa biliyormuyuz?

  52. Yanıtla Yusuf Oca 14,2017 19:03

    Abi hileyi yaptım başarısız dedi tekrar yaptım başarılı dedi elmas gelmedi uzun zaman sonra tekrar denilen olurmu.Cevabin için şimdiden teşekkürler

  53. Yanıtla Kamil Oca 14,2017 00:07

    İnanılmaz bir şey 🙂 Bana çıkmaz dedim şansımı denedim ve 1 hafta sonra taşlar anca geldi olsun geldi ya biz ona bakalım

  54. Yanıtla Kartal Oca 8,2017 20:42

    Osman ne zaman güncelleme yapacan beklemekten gına geldi kardeşim ☺

  55. Yanıtla Muhammed Ali Oca 5,2017 19:08

    Şimdi denedim bakalım 3 saat içerisinde gelecekmi

  56. Yanıtla Kadir Oca 5,2017 01:05

    Merhaba bu aktivasyon dosyasi nerden indiriliyor bulamadim bi türlü yonlendirdigi sayfada dropboxu indiriyo ne yapmam gerekiyo biraz daha aciklaci bi sekilde yardim eder misiniz ?

  57. Yanıtla Lazuşaq Oca 2,2017 19:00

    aktivasyon başarılı olunca gerçekten geliyormu ?

  58. Yanıtla Ömer Oca 2,2017 01:40

    Altyapı şuan çalışıyor mu bir bilgi verir misiniz?

  59. Yanıtla Kaan Ara 28,2016 18:42

    Arkadaşlar apk aktivasyon dosyası nerden indiriliyor, detaylı bit şekilde anlatın lütfen

  60. Yanıtla Emine Ara 27,2016 18:03

    Nerden yükleniyo

  61. Yanıtla bayram Ara 25,2016 10:51

    Uc defa denedim 48 saat araklik ile ama hep basarisiz dedi yardimci olabilirmisiniz

  62. Yanıtla Hasan Ara 24,2016 10:14

    Şimdi ben yaptım ilinde başarılı olmadı 48 saat beklemeden ikincisi yaptım başarılı oldu taşlar elinde sonunda gelirmi yoksa hiç gelmezmi

  63. Yanıtla Ferhan Ara 22,2016 22:43

    Hile Hale’n aktif mi? Aktif ise iPhone kullanıcıları nasıl kullanacak şimdiden teşekkür ederim…

  64. Yanıtla Gökberk Ara 21,2016 23:37

    Bilgilendirmek istedim osman turkcell t tablet te olmuyor sanırım güncelleme gelirse yeniden deneyeceğim

  65. Yanıtla Onur Ara 21,2016 20:23

    clash of clans hilesini indirmeye calisyorum ama yapamiyorumm . nasil aktif hale getiriyoruz ben telden yapmak istiyorum yardimci olurmusunuz ?

  66. Yanıtla bayram Ara 20,2016 18:26

    ben dün gönderdim basarılı dedi ama hala gelmedi tahminince ne zaman gelir yada gelcekmi ?

  67. Yanıtla Muammer Ara 17,2016 23:29

    Ya benim ilkinde eşleşme aktivasyon başarısız oldu 48 saat bekleyın yazıyordu ben dayanamadım 2. yi yaptım başarılı oldu taşlar gelirmi

  68. Yanıtla ALi bayram Ara 17,2016 11:14

    Kardeşım Bekle bekle nereye kdr ) guncelleme yapılsın artık .. lutfen

  69. Yanıtla akif Ara 13,2016 21:26

    hile ne zaman aktif olacak acaba

1 5 6 7

Yorum Yazabilirsiniz

  

  

  

Yeni